ניקוי חלונות מרפסת

ניקוי חלונות מרפסת

בית נקי הוא בית עם חלונות נקיים, ניקוי חלונות מקצועי נדרש בכל בית אחת לתקופה לפחות. אנחנו מציעים שירותי ניקוי חלונות בתל אביב והמרכז (מרחובות עד נתניה)
1. ניקוי חלונות לדירות פנים וחוץ: מנקים חלונות בחדרי שינה, במטבח, סלון, מעקה מרפסת וכל שאר החלונות שיש בבית בכל גודל, צורה ומיקום
מנקים עד גובה 54 קומות
2. ניקוי חלונות ותחזוקה שוטפת של משרדים: מנקים את כל סוגי המשרדים בפנים של המשרד יש מלא חלונות שהם חוצצים כמו קיר וגם את החוץ של המשרד(הבניין) אנחנו מנקים בעזרת סנפלינג או מנופים
3. השירות שאנחנו מציעים: עבודה מקצועית, איכותית ופדנטית
קספר ניקוי חלונות לשירותכם 😀
אנו מספקים שירותי ניקיון במגזר הפרטי לדירות, בתים פרטיים, דירות במגדלי יוקרה, פנטהאוזים, מעקות מרפסת וכו', עבודות ניקוי קפדניות מתבצעות בכל סוגי החלונות תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וציוד מתקדם. החברה שמה דגש על שירות ברמה גבוהה לכל לקוח, תוצאות מבריקות והתאמה אישית של סגנון העבודה ושיטת הניקיון לדרישות הלקוח.
ניקיון חלונות הוא מקצוע לכל דבר, צוות ניקיון מקצועי יצליח לבצע עבודת ניקיון בסטנדרטים גבוהים, החלונות יהיו נקיים ומבריקים כמו חדשים. גם אם רכשתם את חומרי הניקוי היקרים ביותר והקדשתם לניקוי החלונות שעות של עבודה לא תצליחו להשיג את התוצאות אותן ישיג צוות ניקיון מקצועי בחצי שעה. בעבורנו, ניקוי חלונות לדירות הוא מקצוע לכל דבר, אנו מקפידים לבצע תמיד את העבודה הטובה ביותר, לנקות את החלונות בצורה יסודית, להשתמש בציוד הניקיון הטוב ביותר, להרכיב את הצוות שלנו בקפידה עם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר, לעמוד בזמנים ולהפתיע את הלקוחות שלנו עם תוצאות מדהימות.

*אנחנו לא מבצעים ניקיון חלונות בסנפלינג/מנופים
** אנחנו נותנים שירות מנתניה ועד רחובות

היתרונות שלנו לניקוי זכוכית מרפסת וחלונות הבית

למי מתאים השירות שלנו

לא בטוחים מה הכי נכון בשבילכם???

מה תקבלו מניקיון החלונות שלנו

ניקוי חלונות מרפסת מחיר ואופן הזמנה